رقص این چلچله ها وین همه آوا و نما 

همه گویند: که از راه رسیدست بهار 

کاروان گل و زیبایی و شادی در راه 

سخت در جلگه پر برف دویده ست بهار 

عشق و شادابی و نور و نفس و شور و امید 

همه را بهر تو بر دوش کشیده ست بهار 

ارمغانی ست که هر سال به ایثار و نثار 

مهربانانه سر راه تو چیده ست بهار 

در آستانه فرا رسیدن سال نو هستیم و دلهایمان پر از شادی است چه خوب است که در این لحظه های بهاری یادی کنیم از خسرو شکیبایی عزیز و مهربان که ۲  سالی است در کنار ما نیست. نگذاریم یادش از خاطره ها یمان برود. 

با آروزی سالی پر از شادی برای همه.

امروز ۲ اسفند هست و من بلاخره تصمیم گرفتم رژیم بگیرم و لاغر بشم. فکر کن یک ما مونده به عید و من تازه این تصمیم رو گرفتم ولی من می خوام حتی در عید هم به این تصمیم عمل کنم  

البته تا حالا از این تصمیم ها زیاد گرفتم ولی وسطش ادامه ندادم. 

ولی این دفعه فرق می کنه تمام سعی ام رو می کنم. چون دیروز توی مجله ی خانواده سبز یه صفحه اش در مورد یه دختری بود که از ۱۵۰ کیلو خودش رو رسونده بود به ۸۰ کیلو با کمک دکتر کرمانی فکر کن؟ و یه جمله ی دکتر کرمانی این بود که منفی نگر نباشید چیزی که من تا حالا بودم در تمام موارد٬ ولی از الان می خوام مثبت نگر باشم. اگه او دختر خانم تونست لاغر بشه پس منم می تونم. تا عید یعنی یک ماه دیگه می خوام ۵ کیلو کم بشم. فکر کن؟