امروز ۲ اسفند هست و من بلاخره تصمیم گرفتم رژیم بگیرم و لاغر بشم. فکر کن یک ما مونده به عید و من تازه این تصمیم رو گرفتم ولی من می خوام حتی در عید هم به این تصمیم عمل کنم  

البته تا حالا از این تصمیم ها زیاد گرفتم ولی وسطش ادامه ندادم. 

ولی این دفعه فرق می کنه تمام سعی ام رو می کنم. چون دیروز توی مجله ی خانواده سبز یه صفحه اش در مورد یه دختری بود که از ۱۵۰ کیلو خودش رو رسونده بود به ۸۰ کیلو با کمک دکتر کرمانی فکر کن؟ و یه جمله ی دکتر کرمانی این بود که منفی نگر نباشید چیزی که من تا حالا بودم در تمام موارد٬ ولی از الان می خوام مثبت نگر باشم. اگه او دختر خانم تونست لاغر بشه پس منم می تونم. تا عید یعنی یک ماه دیگه می خوام ۵ کیلو کم بشم. فکر کن؟

نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ق.ظ

چرا که نتونی دوست من خواستن توانستن است.

زواری یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ق.ظ http://zavari.blogsky.com

تو میتونی، من مطمئنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد