نادره

نادره عزیز و مهربان و زیبای ایران هم در گذشت امشب در برنامه دو قدم مانده به صبح با داود رشیدی از او سخن گفته شد. او که واقعا نادره دوران ما بود.یادش بخیر و روانش شاد. و شعر ها با صدای مرحوم خسرو شکیبایی نازنین بود. و من بازهم با شنیدن صدای دلنشینش چشمهایم اشکبار شد.و فکر کردم که چه خوب می شد اگر قسمتهایی از مجموعه خانه سبز را نشان می دادند.به یاد دو عزیز از دست رفته. که البته آنها در بهشت ساکن شده اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
اگهی90 یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ق.ظ http://www.agahi90.com

درج اگهی استخدام
درج اگهی رایگان
کالا و خدمات خود را به رایگان معرفی نمایید
اگهی 90
www.agahi90.com

آلفا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ق.ظ http://alpharays.blogsky.com/

امسال خیلی ها رفتن و ما تنها موندیم..
وقتی فیلم های فدیمی رو میبینم دلم خیلی میگیره...فکر نمیکردیم این روزا رو ببینیم اما...
چقدر دلم گرفته..
چقدر دلم قدیما رو می خواد...

خوشحالم میکنی بیای دیدنم..
دوست تو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد